چرا فروش محصول در کیپ شاپ؟

کیپ شاپ یک فروشگاه آنلاین مبتنی بر سیستم چند فروشندگی برای فروش محصولات مبتی بر وب است که محصولات در ۵ دسته قالب وردپرس، افزونه وردپرس، WHMCS، اسکریپت php و الگوها و قالب‌های HTML توسط فروشندگان حقیقی و در چارچوب قوانین و ضوابط کیپ شاپ عرضه و پشتیبانی می‌شود.

چرا فروش محصول در کیپ شاپ؟

  • سهم مشارکت ۸۰٪ از فروش محصل
    مشارکت ۸۰٪ از فروش محصول برای محصولات انحصاری کیپ شاپ
  • جایگاه اول گوگل در عبارات مرتبط
    جزء ۲۵۰ وب سایت برتر ایرانی طبق رتبه بندی الکسا
  • سیستم تیکت پشتیبانی حرفه ای
    ارتباط سریع و قابل مدیریت بین خریدار و فروشنده
  • سیستم اطلاع رسانی پیشرفته
    اطلاع رسانی فروش، ثبت یا پاسخ دیدگاه و تیکت از طریق ایمیل، پیامک و تلگرام
  • امکان تشکیل تیم پشتیبانی
    ساخت و مدیریت منعطف تیم پشتیبانی برای محصولات ارائه شده توسط فروشنده
  • بازاریابی هوشمندانه
    برگزاری جشنواره ها و کمپین های مختلف، پیشنهادات هوشمندانه، تبلیغات بنری و کلیکی و … در راستای کمک به فروش بهتر و بیشتر فروشندگان
  • سیستم آنالیز محصول
    تحلیل کامل آمار بازدید، دسترسی به محصول، فروش و نرخ تبدیل در صفحه هر محصول

جالب است بدانید …

  • برخی فروشندگان ماهیانه بیش از ۱۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان از کیپ شاپ کسب درآمد می کنند.
  • برخی فروشندگان در چند ماه اول حضور خود ، بیش از ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان درآمد کسب کرده‌اند.
  • سن در کیپ شاپ محدودیت نیست! برخی فروشندگان موفق کمتر از ۱۶ سال سن دارند و در حال حاضر ماهیانه بیش از ۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان درآمد دارند.
  • برخی محصولات ایرانی با کیفیت، مثل قالب سیگما پلاس، در ۱ ماه اول عرضه در بیشتر از ۲۰۰ فروش موفق و فروشی بالغ بر ۱۸،۰۰۰،۰۰۰ تومان را داشته‌اند.

با عرضه یک محصول با کیفیت میلیونر شوید

برخی از سوالات متداول فروشندگان

  • چطور می‌توانم از سرویس لایسنس گذاری گارد استفاده کنم؟

پس از ثبت محصول  می‌توانید درخواست فعال سازی سرویس گارد را در تیکت محصول اعلام کنید. با فعال سازی این سرویس تا ۵ محصول را می‌توانید در سطح یک به کمک گارد لایسنس گذاری کنید. در صورت استفاده از این سهمیه خود می‌توانید طی تیکت درخواست ارتقا به سطح ۲ و امکان درج ۱۰ محصول دیگر به صورت لایسنسی ارسال کنید.

  • چطور می‌توانم برای محصولات توقف فروش شده درخواست فروشنده جایگزین بدهم؟

ابتدا در تیکت “ارتباط در موارد خاص” از کارشناسان امکان یا عدم امکان جایگزین شدن برای آن محصول را سوال بفرمایید و در صورت تایید، محصول را به صورت اورجینال تهیه و فارسی سازی کرده و در قالب یک محصول جدید آن را به ثبت برسانید. کارشناسان پس از بررسی دقیق محصول ارسالی شما، آن را با محصول قبلی جایگزین خواهند کرد.

  • چطور می‌توانم محصول اورجینال تهیه کنم؟

پاسخ این سوال را می‌توانید به طور کامل در مقاله “از چه منابعی جهت انتخاب محصول برای فروش در استفاده کنیم؟” دریافت کنید.

  • چطور می‌توانم مدال‌های مختلف فروشنده را کسب کنم؟

جهت آشنایی کامل با مدال‌های محصول و فروشنده می‌توانید مقاله  “معرفی نشان های ” را بررسی بفرمایید.

https://keepshop.ir/store/%5Bvendor-name%5D/